MA 03 juni 2019 10.00-12.00 uur
Ken je klant
Den Haag

Wist je dat je meer rendement haalt uit je marketingplan of inspanningen met een buyer persona?

Wat is een buyer persona? Het is de omschrijving van een fictief personage gebaseerd op echte klanten. Per doelgroep maak je een buyer persona.  Je brengt je doelgroep namelijk tot leven met een buyer persona. Zo is het makkelijker je klanten te begrijpen, een gevoel te krijgen bij hun emoties en gedrag. Dat maakt het makkelijker om een promotiecampagne te bedenken. Met buyer persona’s haal je dus meer resultaat met minder inspanning.

Wat kun je verwachten?
Tijdens de workshop staan we stil bij je echte klanten, bijvoorbeeld de klanten die je nieuwe klanten bezorgen. Op basis daarvan, samen met doelgroepsegmenteringen en kenmerken die Séphine  heeft maak je in een vijftal stappen een buyer persona.

De begeleider
Séphine Laros is lid van Bewust Den Haag en al meer dan 20 jaar communicatievakvrouw, trainer, projectmanager en adviseur. Séphine legt complexe zaken heel eenvoudig en begrijpbaar uit. Ze is ijzersterk in concepten. Ze is creatief in oplossingen en denkt in doelen en doelgroepen.

 

Locatie: Let op! De studio van Marius Engelbrecht is op nummer 175k. Je komt er NIET via de hoofdingang, maar door een steegje verder in te gaan (naast nummer 155). 

Meer Informatie + Aanmelden

03 juni 2019


gabriella AT bewustdenhaag DOT nl

Studio Marius Engelbrecht , Westeinde 175k - ingang in de steeg naast nr. 155, Den Haag

Landelijk Netwerk van bewuste ondernemers die actief zijn op het vlak van bewust, gezond, duurzaam of welzijn.

Landelijk Netwerk van bewuste ondernemers die actief zijn op het vlak van bewust, gezond, duurzaam of welzijn.

Landelijk Netwerk van bewuste ondernemers die actief zijn op het vlak van bewust, gezond, duurzaam of welzijn.